EnglishRussianUkrainian

Як оформлюється лист з підприємства для проходження робочого триместру?

1Лист з підприємства – це лист, в якому підприємство повідомляє про те, що певний студент 3-курсу ВНТУ працюватиме там за своєю спеціальністю впродовж робочого триместру. Це ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, який потрібен студенту, щоб отримати направлення і приступити до праці під час робочого триместру.

1Кроки для оформлення "Листа з підприємства":
1. Студент роздруковує ЗРАЗОК "Листа з підприємства" з сайту ІнІНВ – посилання.
2. Студент приносить ЗРАЗОК листа у відділ кадрів чи керівнику підприємства.
3. На підприємстві на фірмовому бланку чи на аркуші паперу з кутовим штампом друкують лист зі змістом, який вказаний у ЗРАЗКУ. На "Лист з підприємства" ставиться підпис і печатка.
4. Якщо студент працюватиме у підприємця-фізичної особи, до "Листа з підприємства" додається ксерокопія свідоцтва про державну реєстрацію ФОП.
5. "Лист з підприємства" студент надає до Інформаційно-аналітичного центру ІнІНВ – ауд. 101а ГУК, з 9.00-12.00 та 14.00-16.00.
6. Кінець.

Якщо керівник підприємства має зауваження щодо змісту "Листа з підприємства", він цього листа не пише. Для такого випадку Інститут інтеграції передбачив ІІ спосіб оформлення на робочий триместр - укладання "Договору про проведення робочого триместру"посилання.

До початку робочого триместру відбудеться розподіл студентів 3 курсу на робочий триместр. Кожен студент отримає НАПРАВЛЕННЯ на підприємство, установу, організацію, підрозділ ВНТУ і працюватиме згідно отриманої спеціальності.

Докладніше про те, як проходить робочий триместр – за посиланням.

Друк PDF

Back to top
novoselcev.jpg
menedger.jpg
56314546.jpg
fotolia_5557101_L.jpg

Copyright © Інститут інтеграції навчання з виробництвом 2017