Інститут інтеграції навчання з виробництвом
Кафедра інтеграції навчання з виробництвом

Тест "Діагностика творчого потенціалу та креативності" (з ключем)

  • Автор: Super User

Тест Рівень цілеспрямованості (з ключем), джерело: https://psy.wikireading.ru/95753Складовими творчого потенціалу є допитливість, упевненість у собі, сталість, зорова й слухова пам'ять, прагнення до незалежності, здатність абстрагуватися й зосереджуватися. Саме ці показники і діагностуються у тесті.

Питання тесту "Діагностика творчого потенціалу та креативності"

Методика визначення рівня творчого потенціалу та креативності містить 18 питань. Оберіть один з варіантів відповідей та поставте бали за схемою: відповідь «а» - 3 бали, «б» - 1, «в» - 2 бали.

У тесті необхідно позначити найбільш прийнятні для Вас варіанти відповідей.

1. Чи вважаєте ви, що навколишній світ можна покращити?
   а) так;
   б) ні;
   в) так, але тільки у деякий випадках.

2. Чи думаєте ви, що самі зможете брати участь у значних змінах навколишнього світу?
   а) так, у більшості випадків;
   б) ні;
   в) так, у деяких випадках.

3. Чи вважаєте ви, що деякі з ваших ідей принесуть значний прогрес у тій сфері діяльності, яку ви оберете?
   а) так;
   б) звідки у мене можуть бути такі ідеї?
   в) можливо, мої ідеї принесуть не надто значний прогрес, але деякий успіх можливий.

4. Чи вважаєте ви, що в майбутньому будете грати настільки важливу роль, що зможете у навколишньому світі щось принципово змінити?
   а) так, напевно;
   б) дуже малоймовірно;
   в) може бути.

5. Коли ви вирішуєте щось зробити, чи впевнені в тому, що справа вийде?
   а) звичайно;
   б) часто охоплюють сумніви;
   в) частіше впевнений, ніж невпевнений.

6. Чи виникає у вас бажання зайнятися справою, у якій ви на даний момент некомпетентні і абсолютно її не знаєте?
   а) так, невідоме мене приваблює;
   б) ні;
   в) все залежить від самої справи й обставин.

7. Якщо ви займаєтеся незнайомою справою, чи буде у вас бажання домогтися  досконалості?
   а) так;
   б) що вийде, те й добре;
   в) якщо це не дуже важко, то так.

8. Якщо справа, яку ви не знаєте, вам подобається, чи хочете ви дізнатись про неї усе?
   а) так;
   б) ні, треба вчитися найбільш важливому;
   в) ні, я тільки задовольню свою цікавість.

9. Коли ви зазнаєте невдачі, то:
   а) якийсь час наполягаєте, навіть всупереч здоровому глузду;
   б) відразу махнете рукою на справу, як тільки зрозумієте її нереальність;
   в) продовжуєте робити свою справу, поки здоровий глузд не покаже непереборність перешкод.

10. Професію потрібно обирати, виходячи з:
   а) своїх можливостей і перспектив для себе;
   б) стабільності, значимості, потрібності професії;
   в) престижу й переваг, які вона забезпечить.

11. Подорожуючи, чи могли б ви легко орієнтуватися на маршруті, по якому вже пройшли?
   а) так;
   б) ні;
   в) якщо місце сподобалося й запам'яталося, то так.

12. Чи можете ви згадати відразу ж після бесіди все, про що говорилось?
   а) так;
   б) ні;
   в) згадаю все, що мені цікаво.

13. Коли ви чуєте слово незнайомою мовою, чи можете ви повторити його по складам без помилок, навіть не знаючи його значення?
   а) так;
   б) ні;
   в) повторю, але не зовсім правильно.

14. У вільний час ви волієте:
   а) залишатися наодинці, помізкувати;
   б) перебувати в компанії;
   в) мені байдуже, чи буду я один або в компанії.

15. Ви займаєтеся якоюсь справою. Ви вирішуєте припинити її тільки коли:
   а) справа закінчена і, як вам здається, виконана відмінно;
   б) ви більш-менш задоволені зробленими;
   в) справа здається зробленою, хоча можна зробити краще. Але навіщо?

16. Коли ви на самоті, ви:
   а) любите мріяти про якісь речі, можливо, й абстрактних;
   б) за всяку ціну намагаєтеся знайти собі конкретне заняття;
   в) іноді любите помріяти, але про речі, які пов'язані з вашими справами.

17. Коли якась ідея захоплює вас, то ви станете думати про неї:
   а) незалежно від того, де й з ким ви перебуваєте;
   б) тільки наодинці;
   в) тільки там, де є тиша.

18. Коли ви відстоюєте якусь ідею, ви:
   а) можете відмовитися від її, якщо аргументи опонентів здадуться вам переконливими;
   б) залишитеся при своїй думці, які б аргументи не висувалися;
   в) зміните свою думку, якщо опір виявиться занадто сильним.

Ключ до тесту "Діагностика творчого потенціалу та креативності"

Додайте бали за наступною схемою:
Відповідь «а» - 3 бали, «б» - 1, «в» - 2 бали.

Інтерпретація результатів тесту
48 і більше балів - у вас закладено значний творчий потенціал, що надає вам багатий вибір творчих можливостей. Якщо ви на ділі зможете застосувати ваші здібності, то вам доступні найрізноманітніші форми творчості.
18 - 47 балів - у вас є якості, які дозволяють вам творити, але є й бар'єри. Найнебезпечніший бар’єр - страх, особливо для людей, орієнтованих на обов'язковий успіх. Острах невдачі сковує уяву - основу творчості. Страх може бути й соціальним, страхом суспільного осуду. Будь-яка нова ідея проходить через етап несподіванки, подиву, невизнання, осуду навколишніми. Острах осуду за нове та незвичне для інших, а також здивовані погляди, сковують творчу активність, знищують творчу особистість.


ДЖЕРЕЛА
Рогов Е.И. Настольная книга практичного психолога. Книга 2. М., 1999.

Корисно для навчання

Корисно для працевлаштування

Зараз на сайті

На сайті 77 гостей та відсутні користувачі

Напрями

Корисне

Новини

Загальне

Про нас

Вінницький національний технічний університет
Інститут інтеграції навчання з виробництвом
Кафедра інтеграції навчання з виробництвом
тел. +38 0432 651 492
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
адреса: ауд. 101а, 209 ГУК, б. 95, Хмельницьке шосе, м. Вінниця, Україна